poniedziałek, 21 grudnia 2009

MiG-15bis, 1/72. HobbyBoss

Oto pierwsza galeria modelu, który niedawno skończyłem. Starszych moich dokonań nie będę za bardzo pokazywać, bo na prawdę nie ma się czym chwalić. Chyba, że skończonym 20 lat temu Hoodem, bo z niego jestem zadowolony ;)
Dziś prosta konstrukcja, a już całkowicie prosty model - HobbyBoss robi modele w dość zabawkowej formie: części umieszcza na kształtowej foremce, pod nią ramka z resztą części. Model spasowany ładnie, ale co mnie bardziej ucieszyło, to ładnie odwzorowane linie podziału (wgłębne). Oczywiście nie obyło się bez odrobiny szpachli, ale i tak nie jest źle. Pierwszy raz zastosowałem metalizery Alclad i muszę powiedzieć, że odpowiednio zastosowane (co nie do końca udało mi się) dają rewelacyjny efekt. Jednak w wypadku MiGa mogłem użyć metalizera naśladującego aluminium, miast chrom. No nic, wyszło jak wyszło, zbyt wypolerowane to i błyszczące, ale nauka z Alclad'ami zakończona sukcesem - wyniosłem z niej wnioski, jak stosować owe farbki.
Zapraszam do galerii.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz